söndag 23 maj 2010

Gudomlig Sweden Rock-båt!!! \m/

WAAAAAH!!!!! Jag och ett par vänner har snackat på sistone om Sweden Rock-kryssningen 7-8 oktober. Men inget superupphetsande har presenterats. Alien (fniss, dock ett band jag varit säker på skulle komma till SRF de senaste åren). Nifelheim (fniss, killar som säger att dom gillar Maiden så spelar dom svartmetall, då tycker jag dom är knäppa).

Första rockkryssningen för mig var Close-Up-kryssningen för några år sen. Det som omöjliggjorde för mig att stanna hemma var Tiamat! Och vilka är klara för Sweden Rock-båten nu? Tiamat!!!!!

Som om inte det var nog så kommer det att hända något oerhört oförglömligt: Lion´s Share kommer att hylla den störste av dem alla i alla tider, Ronnie James Dio, tillsammans med riktiga svenska superhjältar:

* Mikael Åkerfeldt (Opeth)
* Joacim Cans (Hammerfall)
* Björn Gelotte (In Flames)
* Ian Haugland (Europe)
* Messiah Marcolin (ex-Candlemass)
* Johan Edlund (Tiamat)
* Mike Wead (King Diamond, Mercyful Fate, Bibleblack)


Missar jag detta vill inte jag heller leva!!!!!!

And all the fools sailed away \m/
(RJD)

Inga kommentarer: