lördag 19 mars 2011

Boll-Vreeswijk del 1




Fantasi med Marie, Steve och Björn....

Nu undrar ni nog vad det är för fantasier jag har om dessa? Något som lämpar sig i tryck?

Var inte oroliga/ledsen att göra er besvikna! Jag snackar självfallet om Conditori Fantasi i Kristianstad (ni börjar väl känna mig och mina vanor?)!

Jag hade egentligen tvättdag idag. Men så fick jag ett ödesdigert SMS. Jag var kallad till fika! Sportiga Marie kom och hämtade mig. Sportige Steve var redan på plats efter ett hårt pass på gymmet och 32 minuter på löpbandet. Således väl förtjänt av sin obligatoriska kycklingsallad. Själv valde jag en bakad potatis med smögenröra. Marie kladdkaka. Don efter person!

Björn dök upp strax innan stängningsdax. Som ni ser förberedde vi oss för en kväll med medborgare Vreeswijk efteråt! Och den andre svenska hjälten som missförstods och sågades av sin samtid för att bli en odödlig legend: Charles Nonsens!

Inga kommentarer: