lördag 26 december 2009

God fortsättning, alla mina vänner!





Så vart man hemma i lyan igen! Jag fick med mig julmat hem av min ömma moder, så nu ståndar det stora tabberaset på Gamlegården! Sen kommer fastan...!

Men det var en mysig och stämningsfull jul! Snön låg vit trots att det började regna bort på juldagen! Jag fick en eskimåjacka samt vantar och halsduk i fleece i julklapp, allt lika skönt att ha på sig! Men nu behöver man ju knappt jacka för plusgraderna... hoppas på en rejäl vargavinter ändå nu när jag t.o.m. kan klä mig för det!

Aningen otydliga bilder på världens bitchigaste kissemisse och Feliz Navidad!-julkortet, men det på Cornelis-tomten tyckte jag blev riktigt bra!

Det har varit mycket julkonserter på TV, och sånt är ju stämningsfullt och mysigt! Men det kan bli för mycket av det goda! Skönt att slänga på lite riktigt ond black metal när jag åkte hem ikväll! Lemmys "White line fever" är fin jullektyr! Den gode Kilmister fyllde ju 64 på julafton! Och titeln garanterar ju en vit jul!

God fortsättning, alla mina vänner! Hail Santa!

Inga kommentarer: