tisdag 22 december 2009

JA till svartskallar i Sverige!


JA till svartskallar i Sverige!

* Vi får världens mest högutbildade låglönearbetare!

* Vi får fler fyllematställen!

* Vi får fler män i Sverige som inte misshandlar sin kärring på fyllan!

* Det är bara svartskallebrudar som tycker att jag är snygg (blondin)!


Så här skrev jag på Facebook! Men min blogg är viktigare för världsrevolutionen!

Högst ärade Henrik svarade:

"Håller med om allt + att jag tycker att alla arabbrudar och latinas är SÅ JÄVLA SNYGGA!"

Jag svarade tillbaka:

"Håller med, Henrik! Arabbrudarna är som i Tusen och en natt! Latinas har jag alltid varit knäsvag för, särskilt de med spansk-indianskt blod! Dessutom dansar de alltid sensuellt och är svettkåta! :-p"

Och så är det! Tänk att bo i ett land där professoror städar McDonalds för 30 spänn i timmen och läkare kör taxi! Nackdelen är vi och dom-tänkandet! Som gör att svartskallebrudarna inte vågar ragga på vitskallekillarna! Jävlar vad med undersköna flickor jag skulle ha i knäet annars! Pasha Martin!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Nu är det ju ingen på mcdonalds som jobbar för 30 spänn i timmen, men bland resten av dina generaliseringar så känns det väl kanske som det kvittar det också.

Caligula sa...

WoW! Fattade du att jag generaliserade? Andemeningen i bloggen var att snygga invandrartjejer skulle börja ragga på mig, men även anonyma meningslösa kommentarer ger mig viss bekräftelse! Keep on! ;-p

Anonym sa...

Svartskallar är dåliga människor och inget att ha.

Caligula sa...

OK! Skulle du vilja utveckla detta? Definiera bra och dålig? Och sätta in de enskilda individerna i sammanhanget?

Caligula sa...

"Dåliga människor" är f.ö. en bra musikal om arbetarpatrask i Malmö. Story av Mary Andersson, musik av Mikael Wiehe. :-)

Anonym sa...

En bra människa är en som vet att den gör "rätt" och en dålig människa är en som inte vet hur den ska göra för att göra "rätt"

M. Andersons Dåliga männsikor speglar iofs ett folk som inte vet vad som är rätt, dvs sökare

Caligula sa...

OK! Då kopplar det kanske lite! Jag trodde att en "dålig människa" var något negativt! Jag vill nog bara leva med dåliga människor! Sökare! Man behöver inte läsa fem av mina bloggar för att fatta att jag är en sån! Alt. schizofren! :-)