lördag 19 december 2009

Mörkrets och Ondskans återkomst!



Alltså.... jag skrev nåt skumt om "den gamla hippiedrömmen" om "kärlek och förståelse" i förra bloggen.... glöm det fort!!!!!!

\m/ Jag förespråkar ren och pur ondska! Mörker och död! Satans hunger! Antikrists storm! Det Svarta Ljusets legioner! Ljuset som bränner solen! Ormens kalk! Jag är död men drömmande! Svuren åt Mörkret! Långt bortom döden! \m/

Sån är jag! Ingen fördömd gladfis! Min strävan är.....

\m/ Massaker! Inträde i Den eviga elden! Krig! Hades! Ett rop från graven! Total förstörelse! Förödelsens vindar! Förintelse! Bestialisk lusta! 13 ljus! Mörkrets rit! Blod! Eld! Död! Mörkrets och Ondskans återkomst! \m/


Och jag VILL inte missa Watains spelning på SRF!!!! (Trösta mig!!! Krama mig!!!)

2 kommentarer:

Pisken sa...

Spara! Åk bara en dag! Lär det vara värt.
Minns festivalen när vi fick reda på att Quorthon var död. The Lake från Blood On Ice-plattan gick på repeat, och vuxna män grät bland tälten i sommarnatten.

Unknown sa...

page dolabuy.ru vous pouvez essayer ici sacs réplique gucci voir ici Dolabuy Prada