tisdag 22 december 2009

Ska jag bli en Dick?

















Funderar på om jag ska anamma den intellektuella Dick Harrison-stilen med skjorta, hakskägg, brillor och kaffe eller om jag ska fortsätta med den hjärndöda fylle-metal-stilen? Bubblare är gangsta-MC-styleeen. Skynda er att svara så jag vet om jag ska raka bort resten av skägget eller inte! (Obs! Jag har långt kvar till 40!)

Saken är den att jag inte spökar ut mig! Jag HAR såna brillor men tycker att det är skönare utan! Och jag ÄR ju faktiskt nån slags akademiker, trots att jag känner mig som världens white trash(ank)! :-p

3 kommentarer:

Morrica sa...

Måste du välja det ena eller det andra? Kan du inte vara den du känner för, just den dagen? Skägg växer ut igen om du rakar av det, och glasögon är bra att ha även om det finns mycket här i världen man hellre slapp se.

Linn sa...

Var dig själv vetja...med eller utan skägg. Har aldrig hört talas om att intelligens sitter i skägget, tror jag Hmm

Caligula sa...

Nja, det handlar ju lite om min hjälteroll oxå... ;-D