måndag 14 december 2009

Krig mot vuxna!

Jag hatar vuxna! Nota bene: vuxen är inget man växer till, det är något man blir! Tanter! Jag är i närmast desperat jakt efter en barnslig tjej! Inte för att jag är pedofil! Men jag är fan inte nekrofil heller! Ofta blir brudar tanter redan i 20-årsåldern! Varför? Ni har ingenting att erbjuda! Utebliven kärlek! Usel sex! Jag skulle aldrig välja er som föräldrar till mina barn! Ni har ingen humor! Ni har inget intellekt! Ni har ingen takt! Ni är bara .... trååååååkiga!


Jag vill ha en tjej som skriker "JAG HAR PMS!!!!" och biter mig i halsen! Som är kelen och kramsjuk! Som älskar godis! Som älskar att bada! Som älskar att skratta! En sprallis! Som är löjligare än sina egna barn! Som har fattat att livet sprutar från blodet och hjärtat! Som älskar mat! Som älskar sex! Som vill att livet ska vara ett party!

Försvinner levnadsglädjen och livslusten blir man bara gammal och oattraktiv... Då blir man en tant eller gubbajävel... Ett barn är ingenting man föds till! Det är något man blir!

Härmed förklaras krig mot hela vuxenheten! Där blir inga barn gjorda!

4 kommentarer:

dyermaker sa...

Vajert, Cal! VAJERT!

Caligula sa...

Kill em all! ;-p

Pisken sa...

"I'll never grow up!" sjunger Dee. Jag sjunger med, och gör hornen.

Caligula sa...

\m/ Kastar ut majjen genom förnstret! I WANNA ROCK!!!! :-p