fredag 13 januari 2012

Änglapuss!



Fina gamla Gamlegården. Rosa moln på himlen. Änglarna har nog pridefestival. ♥

Och Kristdemokraterna får inte vara med. Man kommer inte till himlen om man tvångssteriliserar sexuellt avvikande. Man kommer inte till himlen om man ingår i en regering som utvisar sexuellt avvikande ungdomar till Iran. Där de kommer att hängas av den bigotta religiösa regimen.

Tjejerna i en egyptisk skönhetssalong kastade ut sedlighetspoliser som var och snokade. Det var coolt. Det gillar änglarna.

Hur vet jag det? Därför att jag själv har varit en ängel. På det glada 80-talet var jag medlem i IFK Göteborg. Och prenumererade på Änglabladet. Därför vet jag. Jag är sen länge en fallen ängel. Men vet att himlen inte måste vara blå-vit. Den kan även vara rosa.

Och de bigotta kan hänga och tvångssterilisera sig själva!

Änglapuss!

Inga kommentarer: