torsdag 12 maj 2011

Bland bilar och brudar i Tivoli-deltat - en sjuk blogg

















Så blev det äntligen av att vi gjorde vår fikadebut på nybyggda Naturum vid Tivoliparken i Kristianstad! Marren, Steve & jag! Otroligt billigt och vackert ställe att sitta och ha djupa diskussioner på! Jag kan inte neka till att jag lever livet på en räkmacka!

Det var sjukt(!) bra timat att både jag och Steve skulle till sjukhuset vid samma tid när vi fikat klart! Steve för jobbmöte, jag för årligt läkarbesök för min exotiska muskelsjukdom! Folk tycks tycka att jag är konstig som gillar att ligga på sjukhus! Men det är enda gången nån pysslar om mig, pillar på mig och ger mig kaffe på sängen...!

Jaja, fikor och kramar får jag så jag klarar mig! Tack, vänner! ♥

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!
Önskar en gammal kollega som har koll på läget :)