tisdag 31 maj 2011

Red Hot Thunder - Caligula chillar




Börjar det dåna i nordliga Skåne så var inte rädda! Det var kanske inte åskan! Det var kanske bara lilla jag! Efter en brakmiddag!

Chili sin carne på röda linser, lök, vitlök, röd paprika, röd chili, krossade tomater med ris till borde ge viss verkan! Jag intalar mig åtminstone att det är nyttigt! Gott är det i vilket fall! I synnerhet om man spetsar med Tabasco Habanero!

Stämmer det att man är vad man förtär är jag både röd och het! Och det är jag väl?! Åtminstone bra i gasen!!!

6 kommentarer:

Linda P sa...

Du är bara för underbar! Du hade gärna fått ligga och småfisa tillsammans med mig under täcket i natt... :P

Caligula sa...

Blixtar och dunder! Magiska under! Du verkar oxå lite i gasen!

Kärlek röd som chili! :-P

*röd och het i ansiktet*

Linda P sa...

Ja, eller var det bara för länge sedan jag fick ligga! Vart går man för att få ragg nuförtiden? Kongen? Valvet? ;-)

Caligula sa...

Valvet är nerlagt tror jag. Kongen har man bara blitt raggad på av prostituerade. Minns knappt hur man gör... Visa? ;-)

Linda P sa...

Åh ja, mig lurar du inte! Du får säkert ligga när du vill. En snygg, intelligent arbetargrabb är vi många som vill fånga! Tro mig. ;-)

Jaså, nedlagt. Du ser hur uppdaterad jag är. Not.

Caligula sa...

Kan du tänka dig: Jag fick en kommentar i bloggen:

"En gammal medelålders gubbe som gillar Eddie Meduza måste vara alla flickors dröm!"

Fast det ena behöver väl inte utesluta det andra? När ska vi träffas? Puss!