torsdag 5 maj 2011

Nu blir det reklam....



Det händer lite trevligt här i Skåne den närmsta tiden! Gratisnöjen för oss som drömmer ljuva drömmar om en skönare och rimligare värld!

* Sven Wollter på Lilla Torg här i Kristianstad på lördag! En verkligt go gubbe! En god borgare - är en göteborgare! (hepp!)

* Tema Palestina i Malmö och Lund! Gratis bio samt möten med filmskapare, författare, aktivister och musiker! Grupp finns även på Facebook! Hela programmet finns i en länk i länken nedan! Så kan jag samtidigt göra reklam för min politiska älsklingsblogg: Röda Malmö!

Vad har jag att vinna på denna gratisreklam då? Till skillnad från Kissie och Blondinbella får jag inga pengar för mitt bloggande! Men vad är väl det mot en skönare och rimligare värld?!

Röda Malmö - Det händer i Malmö och Lund

Inga kommentarer: