tisdag 18 mars 2008

Tack Postis part 2!

Suttit och ringt till en massa rektorer nu och erbjudit vikariat och praktik, lika monotont som att jobba på Volvo för fan...

Jaja, jag hade en förhoppning om att få en billigare hyra denna månaden. Och det fick jag, 1537 spänn billigare! Så nu ska jag göra slag i saken och göra nåt som min budget egentligen förbjuder: boka biljett och resa till Graspop Metal Meeting! Jag har aldrig varit nåt direkt Kiss-fan, det var brorsan som gick med Kiss-tygmärken på lekis medan jag var inne på Accept. Men det skulle vara skitkul att se dem en gång i livet, särskilt som världens femininaste man, Paul Stanley, snackar om att hoppa av. Och nu kör de en massa sköna 70-talsgrejer som är riktigt bra, inte en massa "Crazy nights"-trams. Och Iron Maiden är ju inte fy skam. Och ett band jag tjatat om till SRF i åratal men som aldrig lär dyka upp där: självmordets apostlar My Dying Bride! Och Nile, Yngwie med Ripper, Iced Earth med Barlow och en massa annat smått och gott. Det mesta sevärda från SRF t.ex., inklusive Judas Priest. Och ännu har man 17 band kvar att släppa, hehe... Hail Satan hail Metal! \m/

Inga kommentarer: