lördag 19 november 2011

Det gör ont!

Det gör ont! Det gör ont!

Det gör inte så ont att jag inte är på Whitesnake här i Kristianstad just nu!

Men det gör ont!

Det gör inte ens särskilt ont att jag kollade på Så mycket bättre till mina tacos nyss! Lena Ph ÄR Sveriges sexigaste kvinna! (Och det skulle fan inte göra ont...!) Det kommer hon att vara om 25 år till! Och Laleh är världens mest förtrollande eteriska skogsälva! Jag älskar henne! Så högt att hon hör!

Men det gör ont! Det gör ont!

Det gör jävligt ont att konstatera att själva symbolen för pinsamhet, Tomas Ledin, gör sitt framförande fan så mycket bättre än Mikael Wiehe! Den artist jag sett flest gånger och som jag håller som en av de allra allra största alla alla kategorier! Det både såg ut och hördes som att han satt och sket!

DET gör ont! Men absolut ondast gör det när jag själv sitter och skiter efter oavbruten taco-frossa med maaassaaa jalapeños i över ett dygn nu! DET gör fan i mig ONT!

Inga kommentarer: