onsdag 2 november 2011

Hem till gården 111102














Så smälte man in på jobbet igen! Bland grisar, höns, bondkaniner och träskallar! Efteråt var det gott att svalka sig med Absolut Rent Brännvin! Nää, det bidde Ramlösa! Men rabarberpaj med vaniljsås till eftermiddagskaffet hanns med!

Jag målade lite på taket av lidret med falu rödfärg! Med en lika röd overall från Svenska Lantarbetareförbundet! Väl hemma blev det riktigt rött möte med Vänsterpartiet! Ett mycket roligt sådant där mycket spex spånades inför kommande aktiviteter! Kontentan av mötet var att humor är ett perfekt vapen i den politiska kampen!

Nu ska jag käka novembersoppa! Som stått och samlat smak sen jag gjorde den igår! Det känns att det är höst! Och jag bara älskar det! Trots att jag officiellt hatar november!

Inga kommentarer: