fredag 11 november 2011

Whole lotta Rosie! (Sheike, rattle & roll!)



‎111111...... bara jag som fortfarande är en NOLLA!

Kallt som fan! Men klart! Hellre det än det ruggiga som var innan och fick en att må pekka! Dessutom älskar jag min vinterjacka!

Skickade försäkran till Försäkringskassan så jag kan få pengar! Sen gick jag in på bolaget och köpte tetra-vin! Rosévin får bli en billig fylla! Rakat mig har jag inte heller gjort idag! Raj raj! Det bästa är att samvetet är på topp!

Snart blir det internationellt besök: Andreas från Karlskrona! Mårten till ära ska jag bjuda på ugnsstekt gårdskyckling! Ingen gås, men heller ingen Skåneakvavit! Behövs kanske inte åt en gäst som köper whisky i Polen!

Tékakor med rostbiff, rostad lök och remouladesås ska väl locka Danmark i oss imorgon! När Wolves In The Throne Room hägrar i Köpenhamn!

Så jag tar farväl av er här innan jag far till fjärran land! Ha en härlig helg! SKÅL!

Inga kommentarer: