fredag 18 november 2011

Pay my Bill (Ozzy, Geezer & Toni)


Har fått ett par förfrågningar idag om jag ska på Whitesnake imorgon. Jag får avstå. Trots att det är lite coolt att deras enda Sverige-spelning på nya turnén är just här i Kristianstad.

Jag lever på Monster Magnet igår och Wolves in the Throne Room i lördags istället. November har varit en riktig ketchupflaska där jag har fått välja bort allt från Mark Knopfler och Bob Dylan till Flogging Molly och nu Vitsnokarna.

Funderar ändå på Saxon (med Anvil som förband) på KB i slutet av månaden när jag får pengar. Går in på KB:s hemsida för att kolla datum. Och vad får man se? BLACK SABBATH till Malmö 2 juni!!!!!!!

Jag, Ola och Roger diskuterade Black Sabbath senast igår kväll på KB. Om de kommer till Sweden Rock Festival. Jag svarade att jag sett nånstans att de ska till Sonisphere i Polen. Nu tycks det som att det istället är Malmö Stadion som snuvar SRF på en huvudattraktion mitt framför näsan. Som med Kiss häromåret. Kanske snart upplagt för gangsterkrig?!

I vilket fall tänker jag inte missa Black Sabbath! Riktiga Black Sabbath (syftar på Bill Ward!) Trots att jag inte har pengar när biljetterna släpps på torsdag! Att de ska spela in en ny platta kan ju bli flipp och flopp! Men hellre lyss till den sträng som brast.... och strängen är ju ändå Toni Iommis!!!!!

Inga kommentarer: