torsdag 19 november 2009

En Sann Helig Gris

I'm the poor I'm the sure I'm the holy I'm the pure I can tell you tales you just might not believe

Börjar denna torsdag med knäckebröd, snabbkaffe och Dark Funerals kommande platta som jag fick hemknyckt igår! Överraskande bra får jag säga! Svartmetalhösten 2009 går knappast att klaga på!

Det har slutat regna och storma. Skönt eftersom jag ska traska till stan strax. Jag fick lov att sluta en timme tidigare från Folkuniversitetet eftersom jag ska ta grisasprutan och mota Nasse i grind. Är det nödvändigt att ta den då? Tja, en debatt jag inte pallar ge mig in i. Jag tar den eftersom jag får den gratis. Gratis är gott, särskilt när man varit pank som en kyrkråtta länge. Får leva på allmosor som en sann helig man.

Har börjat så smått att komma över det där med Dio. Får helt enkelt hitta på nåt annat kul i Götet! Se möjligheterna! Och njuta av skadeglädjen över Biljett.nu m.fl. som krängde biljetter för 1.290 stycket! Muahahahaha! \m/

Don´t dream of Dio cause they´re only there to do you harm ...

Bäva Göteborg, bäva! :-P \m/

Inga kommentarer: