torsdag 19 november 2009

Svininfluensedalen


Det gjorde svinont! Jag skrek som en stucken gris!

Not! Nöff! Jag kände inte ens att de stack... och jag har inte den minsta biverkning än så länge... inte ens öm i armen... Grymt!

Jag var ju inställd på världens mandomsprov! Men det kommer kanske inatt? Jag vill ha en ursäkt att slippa fredagsstäda, oink! oink! oink!! Jag vill ha FEBER!!!! Drömma bitterljuva feberdrömmar!

Men men, gratis är som sagt gott! Och efteråt fick man ta pepparkaka och vatten! Fesljummet kranvatten i tillbringare och billiga pepparkakor på burk, säkert köpta på ÖB. Jag tog bara tre eller fyra pepparkakor tror jag. En invandrardam tog nog 25 på en gång. Så kom en svensk dam med två ungar. Men de fick bara dela på en pepparkaka av sin mamma: "Det var mamma som fick sprutan och det är bara den som får en pepparkaka". Men hon var ju snäll som gav den lilla pepparkakan åt sina små... fast skulle nog vara ännu snällare om hon åt lite mer pepparkakor! Ibland undrar man fan över svenska Fjantelagen...


För övrigt anser jag att Spetälskedalen ska återupprättas! Fast döpas om till Svininfluensedalen! Dit ska alla som inte vaccinerat sig tvångsförvisas! Grymt? Nöff! ;-9

Inga kommentarer: