onsdag 4 november 2009

Min hyperspännande onsdag

Jag sov till middag. Grått och blåsigt ute. Syrran skrev på Facebook att det snöade i Kyrkhult utanför Olofström. Det är väl bara att invänta det värsta...

Vakna till får man i alla fall göra. Det gör jag med kaffe och nya Slayer-skivan. Den är knappast i nivå med de gamla skivorna och jag är ingen direkt fan av Slayer överhuvudtaget. Men det är i alla fall upptempo. Hoppas jag slipper post idag. Det blir nog bara räkningar. Eller kallelse till vaccination.

Fourever spelar i Kristianstad ikväll. I samband med invigningen av Kiss-utställningen (gruppen, inte drycken) på Grand. Men det får jag hoppa över. I synnerhet som det kostar 200 spänn. Däremot såg jag att Stefan Sundström och Caj Karlsson ska spela på Magazinet i stan 1 december. Trevligt! Jag blir mer och mer spänd på Sundströms kommande platta!

Nu får det bli basmatiris och Blå Bands vegetariska tandoori-färssås som lunch. Efter yoga, bastu och bad blir det att pilla räkor. Köpte en påse opillade räkor för en tia på Willys igår och tjuvstartade igår kväll. Franskbröd till. Och dassapapper. Mumsigt! :-P

Så ser min hyperspännande onsdag ut! "Hell awaiiiits" sjunger Slayer live på Spotify nu. Blir det SRF denna gången då? Det känns verkligen som en tid då man bara går omkring och längtar efter framtida saker. Om man inte slumrar som i ide under täcket...

Inga kommentarer: