lördag 14 november 2009

Kvällens rebelliska handling!


Varje dygn ska jag göra en revolutionär handling! Våga vägra anpassning till tjyvsamhället!

Ikväll gjorde jag det för andra gången på raken: vispade pulvermos där det skulle vara 4,5 dl vatten och 2,5 dl mjölk, men jag hade bara vatten! Vräkte på extra vitpeppar i istället! Anarchy!!!

Nu torde de militanta veganerna jubla! Men jag kompenserade genom att steka korvarna i smör! Jag sparkar åt alla håll! Utan pardon! Släng dig i cellväggen, Andreas Baader! Snart har jag fler brudar än du!


Stekt broccoli är förresten jävligt gott! Härligt tuggmotstånd!

2 kommentarer:

broder Daniel sa...

Jag hoppas att det var Felix Fiberrika pulvermos, så det var veganskt på riktigt! Annars är det mjölkpulver i puövermos...

Stekt broccoli? Det har jag aldrig testat!

Caligula sa...

Var Euroshopper.. ;-9

Jag gillar inte kokta grönsaker utan steker helst. Eller äter rått! :-p

Förstod att det finns vegansk ölkorv! Låter skönt! :-p