lördag 3 april 2010

Här bajsade jag!



19.999 besökare! Det tar sig! Den första som läser detta är kanske besökare nummer 20.000 på min blogg! Fick en kommentar i veckan där avsändaren (Anonym, vad annars?) undrade hur jag bara orkar med mitt ordbajseri! Jag svarade att jag har verbal ränneskita! Och att det kommer mera! Vänta bara! Sånt triggar mig bara att skriva ännu mer! Och ni KAN ju läsa Bildts och Blondinbellas bloggar om ni tycker min är skit! Skit ner er! Som det stod på ett klotter hemma i Pompeji: Hoc ego cacavi! Vilket betyder: Här sket jag!

Ni andra koprofager och bajsets medsoldater är hjärtligt välkomna hit! Lyssna på denna fina klimatsmarta sång som var en föregångare för dagens eko-debatt om vad Jorden behöver! Om folk varit mer vilse i pannkakan skulle vi inte behöva oroa oss över vår planets framtid!

VadJordenBehöver!


GLAD PÅSK!!!!

Inga kommentarer: