torsdag 18 november 2010

Hem från Afganistan - Kom till Malmö på lördag istället!


En ny viktig låt av och med Jan Hammarlund! Genom vilken jag vidarebefodrar en hälsning jag fick av honom igår på Facebook:

Vill bara meddela att på lördag kl 17.30 är jag tillsammans med OFOG och Kristian von Svensson på SIMPAN, Simrishamnsgatan 3 i Malmö och sjunger och pratar med alla som kommer dit om krigsprotesten. Välkommen om Du har tid!

Jan


Jag ska ner! Och hoppas att fler kommer! Förra gången jag skulle se samma musikaliska gäng i Malmö, Musik för Gaza, gick det åt skogen! Det ska jag ta igen nu!

Det är kul när ens musikaliska hjältar "kommer ihåg" en! Som nu med Jan! Eller när Stefan Sundström länkade till mitt blogginlägg "Operation Ökenskam" om Irakkriget på Facebook för lite sen! Där både Sundström och hans polare Johan Johansson upprört länkar till vänsterpolitiska artiklar! Bokstavligen stup i kvarten! Fattar knappt hur de har tid att knyta vänsternäven kring halsen på guran! All heder åt såna hjältar! Och alla andra som engagerar sig för fred, rättvisa och verklig kärlek!

Jan Hammarlund - Hem från Afganistan

Inga kommentarer: