lördag 2 juli 2011

Dangerzone2014 - till Totto och Alliansregeringen


"Det kommer att bli två skitår". Sa Totto. Och så blir det ju ibland. Då kan man behöva tröst. Bekräftelse. Tillfredsställelse. Det är allmänmänskligt. Jag är likadan. Jag är inte mycket för knullsajter. Ryggar snarare tillbaka. Men erkänner att jag sexchattat en och annan gång med väninnor. Vi har liksom bara märkt att sånt är spännande. Kul. Upphetsande. Och i allra högsta grad jämlikt och oskyldigt. Jag tänker inte moralisera.

Men Totto! Handen på... ja, hjärtat sitter förvisso placerat under BH:n! Är man Sommarlovsminister ska man kanske vara lite "netsmart" (om ett sånt ord finns)?!!

Denna tröjan skulle passa dig! Legenden Johnny Bode! Han som berikade vår svenska visskatt med "Bordellmammans visor" på det glada (när Den Glada Horan ännu glamoröst gled fram på ölcaféet) 60-talet! Hur en "bordellpappa" ser ut vet jag inte riktigt. Men föreställer mig honom med hästsvans och ring i örat. Garanterat BORGerlig! Arbetslinjen ger hälsa och stånd - väl?!!

Tottos "täcknamn" (han är ju knappast dum och otäck) var/är Dangerzone2010. Kanske skulle hela Alliansregeringen anta täcknamnet Dangerzone2014??!!!


Sven Otto Littorin utgjorde en av de största säkerhetsriskerna för regeringen i modern tid




http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13262684.ab

Inga kommentarer: