lördag 9 juli 2011

Greenwich Basement III - Köttets lustar








Grillparty i Vanneberga! Spöar definitivt skräpmaten på Kristianstadsdagarna!

Steve fixade burgare! Jag började med en rejäl burgare följt av en dubbelburgare med lite mer moderata burgare! Chili-bearnaise var inte dumt till!

Jeppe var självfallet grillmästare! Och flamberade köttet rejält! Av honom avnjöt jag en grillskiva och en rejält knaprig bit sidfläsk!

Marie hade underbar honungsmarinerad fläskfilé! Tror jag tog nio eller tio bitar! Hon stod även för de svalkande groggarna! Och tilltugg!

Sen var man faktiskt ganska mätt och belåten! Man får akta sig så man inte föräter sig! Och jag är rädd om min sommarfigur!

Grönfoder då? Frossade jag enbart på kött?! Oroa er inte! Jag tog lite jalapeños på burgarna! Gröna såna! Grönt är skönt! I synnerhet dagen efter!


SKÅL, VÄNNER!!!!! FÖR SOMMAREN OCH VÄNSKAPEN!!!!!

Inga kommentarer: