torsdag 27 oktober 2011

Cancer et Taurus (Icke-Romantiska Bandet)


DET VAR EN KRÄFTA I PAPPAS TJOCKTARM!
DET VAR EN KRÄFTA I VARDERA AV PAPPAS LUNGA!
DET VAR EN KRÄFTA I PAPPAS LEVER!


Min pappa var helt invaderad av kräftor när han gick ifrån oss för lite sen. Istället för blommor ville han ha ett bidrag till
Cancerfonden tel. 020-595959


Har jag riktigt tur får jag fotoboken om Karl-Erik Lundh i helgen. Jag vet att den kommer att vara vacker. Den är ju gjord av min broder Daniel . Hoppas nu bara att det är riktigt tjocka, blanka och gråtvänliga sidor....


Appropå djur var pappa född i OXENS tecken! Liksom min mamma Lena! Om jag varit tre kvart snabbare hade jag och farsan haft samma födelsedag! Men jag trivdes väl i fostervattnets jacuzzi; morsgrisar är vi allihopa!

Inga kommentarer: