måndag 10 oktober 2011

Man-ligt topplös på köttmarknaden



Manligast på köttmarknaden måste vara kasslern! Nätbrynja och allt!
Det bidde måndagens mat! Kassler från elgrillen med lite glaze på! Blomkål & broccoli med lite olja på! Kranvatten med lite äppelcidervinäger i! Kaffe med vispgrädde som för- och efterrätt! Husmartinskost!

Själv luktar jag apelsin i håret i afton! Måste således vara full av c-vitaminer!

Jag åkte ner till Malmö för att bli topplös! I håret vill säga! Det mysigaste som finns är att bli krafsad i håret! Det blev jag nu i två timmar! Kul att ha hjälpt en duktig frisörstuderande i utbildningen! Och härligt att ha fått en "maskulin" nacke istället för "gull-gull" (frisör-frökens stränga ord; den unga vackra frisörskan själv sa att jag hade "fint naturligt guld-blont hår")!
Tack Jenna! Du har framtiden för dig! Även den närmsta! Du får gärna ta en längre bit med saxen innan jul! Du har mitt fulla förtroende! K(R)AM KAM-RAT!

Inga kommentarer: