tisdag 11 oktober 2011

Ett skruvat Nederlag (Chorre rock)



Nederländerna fick visst pisk! De hade nog ett Nederlag!

Inte samma sak med landskamp när man inte dricker grogg med farsan. Å andra sidan ska jag upp och jobba om några timmar. Grillad chorizo med blomkål och broccoli och het bearnaise och kranvatten med vinäger får funka (och 1-0-målet var tjusigt på ett skruvat sätt)!

Tänkte mig en liten månskenspromenad på fältet innan sängdax. För det är väl fullmåne? Fast då blir det för lite nattsömn igen (trots att jag inte TROR att jag löper varg).... Lyssnar på gamla Bathory istället.... och tar en chorre till (Chorre rock, för att travestera Charles Nonsens) och går och lägger mig.... med Jan Guillou eller August Strindberg.....

Sverige spöade Holland och tog sig till EM. Britney spelade i Malmö. Jag gläds åt korv med blomkål. GO´NATT!

Inga kommentarer: