fredag 30 oktober 2009

Caligulas Infernaliska Hämnd \,./

Alla andra får Sweden Rock Magazine idag! Jag har inte råd! Alla andra ska se W.A.S.P. nästa vecka! Jag har inte råd! Jag sitter och surar med mitt nattsvarta kaffe och lyssnar på black metal: Rotting Christ, Ophthalamia, Abruptum....

....och gråter ut min utsatthet på Facebook! Då får jag en tillfrågan om att få SRM skickad när den är klarläst! Jag svarar att jag redan har en gigantisk hög med gamla nummer och att jag kan tjuvläsa den på biblan. Men omtanken värmer verkligen! Tusen tack och tusen kramar, Saran!

Sånt plus några goda mackor med gurka och vitpeppar så läpparna bli bedövade värmer! Dessutom tycker jag mig skymta solen bakom de gula trädkronorna! Jag ska dopa mig med ännu mer kaffe, pilla med ett korsord och sen ta en promenad in till stan och kolla på folk som storhandlar inför allhelgonahelgen!

Dessutom ska jag ju se Isis på söndag så jag ska verkligen inte klaga! Och W.A.S.P., ett liveband jag sett ett flertal gånger och som antingen får en att jubla eller gäspa, lär ju ändå komma till Sweden Rock nästa år! Muahahahaha!

Dock ska jag utlåta min hämnd över samhällets oförrätter genom en infernalisk handling ikväll! Käka upp godiset jag snodde på Företagsmässan förra veckan själv ist.f. att ge det till ungar som plingar på! Muahahaha! \.,/

3 kommentarer:

saran sa...

haha, klart du ska äta godiset själv :) just do it!

Caligula sa...

Godis -just do it! Because I´m, worth it! ;-D

Caligula sa...

Nu erbjöd sig Åsa också att låna ut SRM! Kram! Vad folk är trevliga ändå! Man klarar inte ens av att vara sur en fredag som denna! ;-D