söndag 25 oktober 2009

Fri Information: Sadistklubbens sammantrrrrädeeee


Sadistklubbens sammanträde 2009-10-21-22-23 eller när i helveteee det varrrr!

Delegater: Bröderna Kress, Eddie, Undertecknad

Åhörare: Kalle Bandare, Farbror Fitta, Farbror Ruben, Farbror Sven, Farbror Överkokt Blomkål

Verksamhet: Rrrrrrrrrrrrrrrrrrr******************

Motto: I mörkret går alla katter i sömnen!

Förfriskningar förtärdes: En skrôens många jalapeños & Ica Cola

Ansvarsfrihet behöves icke ety detta är ett sammanträde för ytterst ansvarslösa

Bildmotto: Man kan somna gott utan sprit!

4 kommentarer:

Stefan Kress sa...

Utmärkt blogg mäster Lund. Fruktansvärt trevlig kväll igen. En ära att få avnjuta farbror fitta och platt smörgås hahaha!! Bilden är ju suverän. Jag ser inte klok ut hahaha. Tacktack!!!

Caligula sa...

Trrrrryckt smörrrgåsss, Stefannnn! Trrrrycktttt! ;-D

Bilden är perfa! Klicka på den så blir den upplöst! Underrrbarrrrrr bildddd.... och en skiva som matchar rubriken! :-P

broder Daniel sa...

Det ser på pricken ut som det gjorde för tio år sedan. Och för femton. Jag tänkte nästan säga tjugo år också men fick hejda mig (för jag såg en tjusig tjej?). Martin, din lägenhet är ett unikum och låt den vara sådan. Saknar dig, broder!

Caligula sa...

Åh, tackar! Saknar självfallet dig med! Tjusiga tjejer saknas alltid, haha, annars har det sett ut som det gjort i snart 20 år (flyttade in 1 februari 1991)! Hmm.... om man skulle göra sån där "så ser det ut där jag bor"-grej? :-P