måndag 12 oktober 2009

Kärlek söt som habanero



Det är sanslöst, jag vaknade inte förrän 18.15 i "morse"... Ändå hade jag inte festat. Kommit i säng sent dock. Och legat och läst.

Drömde sött gjorde jag i alla fall. Kärleksdrömmar. Om en eller ett par tjejer som liksom smälte in i varandra. Flickorna fyllde åtminstone samma funktion. Och behov. Inga erotiska drömmar. Men väldigt amorösa. Sån där blyg pojkkärlek, typ. (Kärlek som blyga pojkar hyser alltså, inte homoamorös kärlek.)

Jag tror att man blir mindre immun mot kärlek på hösten. Åtminstone jag. Även sommaren kan vara lite farlig, det var ett par tjejer i somras jag trodde jag skulle smälla dit på. Tänker fortfarande lite på dem. Men det är såna jag kan drömma om...


Inatt blev det taco-kalas för mig själv! Grönsaker hade jag redan hackade sen kvällen innan, så det var bara att fräsa upp mer nötfärs. Hittade en ny sorts taco-mix på Maxi med habanero i. Riktigt jävla het. Som det ska va! Att det börjar sina i taco-attiraljerna kan ni se på mitt knasiga köksbord! :-P

Inga kommentarer: