söndag 11 oktober 2009

Efter ragnarök kommer solsken!



Jag har inte haft någon glödlampa i köket på flera veckor. Men ikväll köpte jag ett par nya. Jag brukar välja 60 watt istället för 40 eftersom more is more. Nu hittade jag 100 watt för en krona mer; 10,90 istället för 9,90. Kan vara prisvärt!

Självfallet högenergilampor! Lågenergi har jag bokstavligt inte råd med, sen får miljön säga vad den vill! Självfallet var Al Gore förtjänt av sitt fredspris! Tänk själva: om vi inte använder lågenergilampor kommer polerna att smälta och översvämma hela jorden! Vi kommer bara att kunna bo på de allra högsta bergstopparna! Och dessa kommer det att bli djävulska krig om! Alternativet är att bosätta oss på månen och föra klimatflyktingkriget dit. Obama har ju redan börjat testbomba där!

Jag hjälper gärna till att påskynda Armageddon genom att lysa upp min etta med högenergilampor! Efter ragnarök kommer solsken! Varde ljus!


Är jag inte miljövänlig min jävel? Näää! Men jag har watt!!!

Inga kommentarer: