måndag 26 oktober 2009

Nu börjar vi från två!

Kära vänner, och tjuriga ovänner! Man ska aldrig börja om från noll! Aldrig ens från två! Så detta blir antagligen från tre! Eller ett retirerande till två! "Ett steg tillbaka, två steg framåt" sade Lenin, själv avhåller jag mig från dansinstruktörer!

Som Ni märkt har jag skaffat bloggräknare! Detta enbart av ego... utilitarustiska... äh, privatknu**ande skäl! Och för att jag vill pejla av mina läsares behov och önskemål!

* Mina politiska bloggar: Hehe, mer vänstertendentiösa kan de bara inte bli! Fast jag är kaosorienterad i min enkelspårighet och styr helst ut i Mare Nihilismums stormvågor! Och tappar fattningen om styrbord och babord på den politiska korrekthetsskalan!

* Mina musikaliska bloggar: Hoho, att "recensera" en platta/konsert låt för låt genom röfvpoetiska metaforer kräfver mera afvföring än ansträngning!

* Mina litterära bloggar: *Boing!* *Boring* Dagens boktips! Läs en bok istället för min blogg!

* Vad jag sett på TV, vad jag ätit, vad jag lyssnar på till kaffet när jag sovit till eftermiddan...


... ärligt talat är jag som person och mitt liv så meningslöst och ointressant det bara kan bli! Jag har inte ens några intressanta sinnessjukdomar! Jag förbjuder er inte att läsa min blogg, men.... mitt EGO *schlurrrrp* sörplar efter uppmärksamhet....


OK! Vad vill Ni läsa om? Jag har inget yrkesliv, inget sexliv, inte ens ett ordentligt patetiskt liv .... SHOOT!!!! Jag är öppen för att skriva om ALLT! ALLT! ALLT! ALLT! ALLT!

3 kommentarer:

dyermaker sa...

... och det är just det jag vill läsa om; ALLT! ALLT! ALLT! ;)

Caligula sa...

Men då så! Snart är jag uppe i tusen inlägg dedicerade till Overklighetens Folk! Inte minst dig, Dajjan! ;-D

We are paying it forward sa...

Hehe... ;)