fredag 8 januari 2010

Pisstagram \m/






Det var definitivt kallt ute. Jag var bokstavligt rädd att jag höll på att förfrysa fingrarna: jag tappade känseln och det började bränna så det var svårt att inte skrika högt. Men de tinade upp i fickorna. Så det var inte så kul att konstatera det faktum att jag druckit en massa kaffe. Som blåsan började tröttna på...

I och för sig är det ingen mer än jag själv som har glädje av min penis. Men förfrysa den vill jag inte. Och jag slapp. Jag pissade dock ett litet revir uppe på min "offerlund". Ett magiskt pentagram. Black metal som SATAN va? \m/

2 kommentarer:

dyermaker sa...

Lite modigt att använda ordet "slapp" i samma stycke som "penis". Men så är du ju orädd också! ;)

Och väldigt snyggt blev det ju! :D

Caligula sa...

Tänk då om jag skrivit: "det började bränna så det var svårt att inte skrika högt"! Hud- och venmottagningen? ;-9

Det är inte gul snö, men ät inte den ändå!!!!!! \m/

Tack förresten! Skönt att veta att man är en mogen trettiosju och ett halvt-åring! :-D