onsdag 27 januari 2010

Dies Kinabuffé

Börjar dan med kaffe och Therion "The Miskolc Experience". Så häftigt när de kör från Dvoraks nionde symfoni!

Idag blir det kinabuffé med Per-Ola så jag spar frukosten! Igår kväll när jag käkade spaghetti med bara ketchup tog ketchupen slut. Då tänkte jag bara att dagens buffé kommer att bli extra högtidlig! Men det är detta jag älskar med livet: först lever man knapert ett tag, sen frossar man och lyxar till det rejält! Det underbara varar kort, men det är bra eftersom man inte hinner tröttna på det! Mmm.... livsvisdom så här till det svarta morgonkaffet! Och nu kör Therion och orkestern Mozarts "Dies Irae" från "Requiem"! Mmm... :-p

2 kommentarer:

Per-Ola sa...

Är fortfarande galen mätt.

Caligula sa...

Samma här! Och jag sitter ändå och funderar på att börja med kvällens mat... Men det tar emot... :-p