fredag 8 januari 2010

Soluppgång










Jag kände på mig att det kunde bli en fin dag, men detta tog priset! Jag kan bara konstatera: Att hänga framför datorn gör mig energilös, vek och deppig... Att vara ute i solsken och frisk luft gör mig pigg, stark och lycklig! Vackrare soluppgång än den imorse har jag inte sett på länge! Jag promenerade på fältet i tre timmar och trodde att jag skulle spricka av eufori!

Det var bara meningen att jag skulle ta ett par bilder på soluppgången och några snöbilder, men det blev liiiite mer än så! Så jag fördelar dem tematiskt på några olika bloggar! Självfallet börjar jag med den vackra soluppgången!

Betänk att detta är precis utanför min lägenhet! Lantligt värre, va? Man är en riktig Edvard Persson-gangsta!

(Till eventuella fotofascister: Jag är nybörjare på att plåta och har bara min mobilkamera. Det jag vill visa upp är mitt stolta naturområde. Och vad jag klassar som skönhet.)

Inga kommentarer: