måndag 11 januari 2010

Självförakt


Jag kan inte undvika ett visst mått av självförakt ändå beträffande mitt bloggande. Jag är faktiskt en ganska ömklig typ. Pinsamt patetisk. Sitter och myser med en macka och bra musik och tycker synd om mig själv. Jag har ingenting att göra! Som en jävla barnunge... Jag har inte råd att äta nåt riktigt gott! Arma sate...

Sitter och spöar upp skärmen med knytnäven eftersom burken är så JÄVLA LÅNGSAM! Otålighet hör 2000-talet till!

Men.... så SKA det faktiskt vara nu för tiden! Jag är verkligen inte ensam i mina Facebook-statusar eller bloggar i min självömkan. Vi vuxna människor är infantiliserade lite till mans i vår Sköna Nya Värld. På gott och ont!

Dessutom är detta ingen världsförbättrar-blogg utan min gnällhörna!

HAHA!!! ;-p

3 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.marknadskraften.com/artiklar/ekhist.shtml

Läs och begrunda

Caligula sa...

Det där var helt klart en världsförsämrarlänk! ;-)

Anonym sa...

hahahaha, tänkta bara dra upp dig lite ur misären.