torsdag 7 januari 2010

Grå Himmel ... fast ännu mörkare!

Mörkermännen i Oakox börjar komma nånstans i mixningen av första demon "De Profundis"! Jag gör inte reklam för att det är min bror och min bästa polare! Jag gör reklam för att det är så infernaliskt bra!

Broder Daniel låter hälsa från sin gutterala avgrund:

"Det kommer vara tre låtar till på första demon, två nojsiga instrumentala doomlåtar och en funeraldoom-låt med industriella inslag och en väldigt oväntad psykedelisk avslutning, allt lika extremt jävla långsamt och repetativt
.................
det kräver verkligen sin lyssnare om man säger så."


Klicka! Lyssna! Cum on feel the noice!

GreySky



Underskönt? Ja för fan! Eller som för fan heter på latin: proFan!

2 kommentarer:

Morrica sa...

Inte illa alls, nej, tack för tipset.

Caligula sa...

:-) Den ska kunna gå att ladda hem fritt sen. Plus omslag. Bror min är miljömedveten. Och bekväm. ;-)