lördag 17 december 2011

Fred[agsfrosseri] (Till Agneta som lurade in mig i blogg-helvetet)

"Nu jävlar slutar du lägga upp bilder på din mat!"

Det en sak som slog mig för fem minuter sen när jag korrekturläste senaste blogginlägget för femtioelfte gången (jag är perfektionist; tro det eller ej): egentligen är denna bloggen som ett bordssamtal. Dit jag bjudit in folk till höger eller vänster (de till höger för att sparka och spöa och de till vänster för att pussa och krama) för att "samtala" från min enväldiga bordsända. Jag bjuder på förrätt, varmrätt, efterrätt, förfriskningar och kaffe titt som tätt. Medan vi (läs: JAG!) diskuterar precis allt mellan himmel och helvete. Är det inte så?! Va?! Va?! Just exakt som jag tänkte!!!!!*

(Sen har jag ju inget kärleksliv. Eller är det kanske just det jag har?)


* Och märker ni något lustigt över just detta blogginlägget????

2 kommentarer:

Ladyintuitionstardust sa...

Kanske det är så att den saknar en matbild;D

Caligula sa...

;-P