tisdag 21 december 2010

Julklappar från Sweden Rock - en oralsextråd


Rob Zombie är ett bra bandsläpp. För många bra band leder till krockar och inkräktar på partytiden då man vill krama och pussa flickor och förbränna hjärnceller. Jag har inget emot "alternativ industri"-musik. Nästa planerade konsert för mig är slovenska Laibach i Malmö i mars. Ett band jag missat flera gånger i just den stan. Men icke nu. De förstnämnda däremot.

The Cult gillade jag på 80-talet när de lirade punk. När de nådde sina höjder med tjejhårdrock på 90-talet dalade mitt intresse och dog.

Två bandsläpp kvar innan jul. Jag slår vad om att Whitesnake presenteras vid midnatt. Den som sätter emot kommer jag att skänka oralsex på självaste julafton. Eller på Sweden Rock. Spit it out if you don´t like it!

Inga kommentarer: