måndag 27 december 2010

VIDEO!!!!

Efter alla år: jag har skaffat VIDEO!!!!!!

Det har jag förvisso haft tidigare. Två stycken. Som bägge börjat käka upp videobanden. Första la jag ner i källarförrådet och lockade till ett inbrott. Hoppas att videon mumsade i sig tjyvjävelns älsklingsporrfilmer!

Jag har hundratals videokassetter. Ingen porr (bortsett från "kulturell" dito), däremot massor av konserter, dokumentärer, TV-serier och långfilmer med mina franska och svenska älsklingsskådespelarinnor!

Jag fick låna hem morsans gamla videobandspelare då hon har två. Och dessutom är modern nog att kolla på DVD. Spänningen var hög när jag satte i den. Som första testfilm blev det slumpmässigt Galenskaparnas underbara Stinsen brinner! En härlig musikalfilm med ett galet gäng som alltid gör mig galet glad! Nu blev jag gladare än nånsin! Apparaten funkar! Och jag har mycket att ta igen!

Nu jävlarrrrr!!!!!

Inga kommentarer: