tisdag 28 december 2010

Klappa ihop - en träningsblogg!





Efter träningen utbytte Steve och jag julklappar i sann sportmannaanda!

I Steves vindsvåning Helvete fick jag en fin flaska vin! Så fin att jag spar den till högtidligare tillfällen! Typ när bag-in-boxen vittjut jag köpte för 129:- på bolaget efter gymmet tar slut! Rock me, Amadeus!

Cornelis-atleten Steve fick Kyrkoherden på VHS! Ni ser själva hur han med sin muskulösa överarm och näve visar hur det står till med Jarl Borssén! Stefan Jarl!

Sissel-älskaren får även köpa Sissels klassiska Glade jul på LP av min mamma! Ett omslag jag själv inte vågar titta på (lammkött-Sissel i naturlig storlek med strålande ögon) då hon är lika vacker som hennes röst!

Och kan man bli mer goth/black metal än levande ljusen möter istapparna i Steves altarfönster i Helvete?!

2 kommentarer:

Stefan Kress sa...

:-) Tack för en superfin dag! Underbara bilder :-) Får tacka din ömma moder så mkt från mig för skivan :-)Och tack för din fina present :-9 Kunde fan inte blivit bättre :-) Tusen tack :-)

Caligula sa...

Du som ska ha tack, träningskamrat mäster Kress! Du fick ju "trollskott" av min ömma moder också, haha! =P